Какво представлява Facebook Professional Services?

Posted on Posted in Блог

Управлявате страница на местен бизнес във Facebook?

Искате да достигнете до повече местни потребители?

Facebook направи това възможно с пускането на Professional Services – директория, която помага на потребителите лесно да намират местни фирми и услуги, които ги интересуват.

Какво представлява Facebook Professional Services?
Facebook Professional Services е директория вградена във Facebook, която подпомага местния бизнес. Основната цел на приложението е да помага на потребителите на социалната мрежа да намират най-добрите услуги. Категоризацията става на база на оценките и отзивите, които потребителите са оставили за даден бранд или фирма.

1

 

Има два варианта, чрез които можете да търсите конкретна фирма или услуга. Първият е чрез полето за търсене като в него трябва да въведете ключова дума, която добре описва желания от Вас обект. Вторият вариант е чрез механично търсене в обособените от Facebook категории.

 

2

 

След като зададете конкретни ключови думи Facebook автоматично подрежда най-добрите предложения. Ще видите подробности на фирмата или услугата, работно време, контакт за връзка, местоположение, както и отзивите, които потребителите са оставяли.

 

3

 

Едно от предимствата на Facebook Professional Services е, че няма никакви ограничения за локацията, която търсите. По този начин в няколко стъпки можете, например, да организирате лесно ваканцията си в чужбина.

 

4

 

Въпреки че все още няма 100% яснота затова как алгоритъма на Facebook определя в каква точно последователност да се подреждат обектите в него. На този етап можем да разграничим няколко основни принципа:

  • Къде се намира местната фирма/услуга;
  • Съвпадение на ключовите думи с името или описанието на фирмата/услугата, както и с категорията, в която са включени;
  • Рейтингът на фирмата/услугата;
  • Колко общо отзиви е получила фирмата/услугата;
  • Кога е написан последния отзив за фирмата/услугата;
  • Общият брой на отбелязванията (check-ins) от потребителите;
  • Предишни взаимодействия между страницата на бизнеса и клиента.

Важно е да се отбележи, че ако искате да ползвате Facebook Service през мобилно устройство, това може да стане само през браузерът, който използвате. Търсенето се извършва по абсолютно идентичен начин, но категориите, които се показват са по-малко.

Facebook Service все още не са достъпни през приложението на Facebook за Android или Iphone. Но пък за сметка на това, можете да използвате опцията Nearby Places, която може да намерите в меню още на своя телефон. Информацията, която ще получите е почти същата, като тази, която ще намерите в Facebook Service.

2016-04-11 10.13.132016-04-11 10.17.132016-04-11 10.18.11

 

Facebook имат тенденциозно поведение относно създаването на приложения за всяка отделна функция, така че може би няма да е грешно да се предположи, че Service може да последва примера на Yelp. Но все пак да не забравяме, че Facebook Service тепърва започва да налага своето име под огромната шапка на своите производители, така че само времето ще покаже какво ще се случи с него занапред.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *